Website aangepast: informatie nu beter vindbaar
- 2 mei 2024
- Nieuwsbericht
- Kwaliteitsregister
Het is je misschien al opgevallen: de website van het Kwaliteitsregister V&V heeft een update gekregen. De belangrijkste verandering is de nieuwe contactpagina, die het voor jou als gebruiker makkelijker maakt om vragen te stellen of suggesties te doen. Ook de indeling van de pagina’s is geoptimaliseerd. Daardoor kun je de informatie nu beter vinden. We zetten de wijzigingen voor je op een rij.
Op de nieuwe contactpagina vind je de verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Mailen en bellen was natuurlijk al mogelijk. Nieuw is het contactformulier waarmee je eenvoudig jouw vraag stelt. Ook vind je nu de veelgestelde vragen op deze pagina.
Daarnaast is de informatie die onder de pagina (her)registreren stond gesplitst in twee aparte pagina’s. Eén met alle informatie die van belang is als je je registreert en één met alle informatie die je nodig hebt om je te herregistreren. Ook de informatie over het aanvragen van accreditatie is beter vindbaarheid, doordat het is ondergebracht op verschillende pagina’s waar je makkelijk naar toe navigeert via het hoofdmenu item Accreditatie.
Mocht er informatie ontbreken of kun je iets niet meer vinden, neem dan contact met ons op via het contactformulier, stuur een e-mail of bel ons op (030) 291 90 50.
Word lid en praat mee!
Samen met 105.000 leden maken we ons als beroepsvereniging sterk voor professionalisering van de beroepen verpleegkundige, verzorgende en verpleegkundig specialist. Leden horen, zien en helpen; dat is waar we als V&VN voor staan. Wil jij invloed hebben op hoe jouw beroep zich ontwikkelt? Word lid van V&VN.